Cертифікат
|
Автор
|
НАЗВА МАТЕРІАЛУ
|
Дата публікації
|
Роботу виконала: Судак Анна Сергіївна, учениця 9 класу Кагарлицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 ім. В.П. Дашенка Науковий керівник: Носаченко Олена Анатоліївна, вчитель історії та правознавства |
2017-12-22 13:08
|
ТЕЗИ
ВІДДІЛЕННЯ: ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
СЕКЦІЯ: ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО
Актуальність даної теми полягає в тому, що музеї – це скарбниці людської історії і
культури, думки і праці, це осередки пізнання навколишнього світу. Музей – це
один з інструментів самоусвідомлення культури у процесі творення нею власної
концепції розвитку та самоідентифікації певної культури. щодо інших культур. І
тому сьогодні потрібно зберегти і модернізувати музеї для майбутніх поколінь,
щоб вони знали історію свого народу і не дали присвоїти її іншим народам.
Метою роботи є: на базі архівних та друкованих
матеріалів, свідченнях працівників музеїв району дослідити становлення,
розвиток та функціонування музеїв на
Кагарличчині в середині ХХ ст.- на поч.
ХХІ ст.
Для досягнення поставленої мети передбачено
розв’язати такі завдання:
проаналізувати архівні документи про створення музеїв у районі; скласти
хронологічну таблицю відкриття музеїв; дослідити, які за профілем є музеї в
районі; проаналізувати дані анкетування стосовно знань учнів і вчителів про
музейну справу в районі; вивчити думку опитаних, яким вони бачать майбутнє
музеїв; скласти путівник музеїв району.
Об’єктом є –
музеї і музейна справа Кагарличчини як суспільне явище в усіх їхніх проявах.
Предмет
–процеси виникнення, розвитку і функціонування музеїв Кагарлицького району.
Практичне
значення дослідження полягає
в тому, матеріали
дослідження можуть бути використані в науково-краєзнавчій і навчально-виховній
роботі школи (на уроках історії України, курсу «Київщинознавство», при
підготовці позакласних заходів та при проведенні екскурсій в музеях шкіл).
Згідно з висновками роботи пропонуємо рекомендації:
1.
Від
імені учнівського та педагогічного колективів нашої школи написати лист-звернення
до голови Районної ради та голови міста з проханням виділення окремого
приміщення для Кагарлицького історико-краєзнавчого музею;
2.
Класним
керівникам та класоводам проводити навчальні екскурсії до районних музеїв для
вивчення краєзнавчих матеріалів;
3.
Вчителям
історії України та курсу «Київщинознавство» використовувати даний матеріал;
4.
За
результатами роботи випустити брошуру «Музеї Кагарличчини»;
5. Вчителям історії сприяти відкриттю музейних кімнат у своїх школах.
Немає коментарів:
Дописати коментар