пʼятницю, 22 грудня 2017 р.

Робота МАН

                                                                 

Cертифікат
Автор
НАЗВА МАТЕРІАЛУ
Дата публікації
Роботу виконала:
Судак Анна Сергіївна,
учениця 9 класу
Кагарлицької загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 2 ім. В.П. Дашенка
Науковий керівник:
Носаченко Олена Анатоліївна,
вчитель історії та правознавства
2017-12-22 13:08


ТЕЗИ
ВІДДІЛЕННЯ: ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
СЕКЦІЯ: ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО
Актуальність даної теми полягає в тому, що музеї – це скарбниці людської історії і культури, думки і праці, це осередки пізнання навколишнього світу. Музей – це один з інструментів самоусвідомлення культури у процесі творення нею власної концепції розвитку та самоідентифікації певної культури. щодо інших культур. І тому сьогодні потрібно зберегти і модернізувати музеї для майбутніх поколінь, щоб вони знали історію свого народу і не дали присвоїти її іншим народам.
Метою роботи є: на базі архівних та друкованих матеріалів, свідченнях працівників музеїв району дослідити становлення, розвиток та функціонування  музеїв на Кагарличчині в середині ХХ ст.-  на поч. ХХІ ст.
Для досягнення поставленої мети передбачено розв’язати такі завдання: проаналізувати архівні документи про створення музеїв у районі; скласти хронологічну таблицю відкриття музеїв; дослідити, які за профілем є музеї в районі; проаналізувати дані анкетування стосовно знань учнів і вчителів про музейну справу в районі; вивчити думку опитаних, яким вони бачать майбутнє музеїв; скласти путівник музеїв району.
Об’єктом є – музеї і музейна справа Кагарличчини як суспільне явище в усіх їхніх проявах.
Предмет –процеси виникнення, розвитку і функціонування музеїв Кагарлицького району.
Практичне значення дослідження полягає в тому, матеріали дослідження можуть бути використані в науково-краєзнавчій і навчально-виховній роботі школи (на уроках історії України, курсу «Київщинознавство», при підготовці позакласних заходів та при проведенні екскурсій в музеях шкіл).
Згідно з висновками роботи пропонуємо рекомендації:
1.   Від імені учнівського та педагогічного колективів нашої школи написати лист-звернення до голови Районної ради та голови міста з проханням виділення окремого приміщення для Кагарлицького історико-краєзнавчого музею;
2.   Класним керівникам та класоводам проводити навчальні екскурсії до районних музеїв для вивчення краєзнавчих матеріалів;
3.   Вчителям історії України та курсу «Київщинознавство» використовувати даний матеріал;
4.     За результатами роботи випустити брошуру «Музеї Кагарличчини»;
5. Вчителям історії сприяти відкриттю музейних кімнат у своїх школах.


Немає коментарів:

Дописати коментар